!
منازعه در اوج
حسین کچویان

برخی گفتارهای رایج سیاسی مدعی‌اند نیروهای سیاسی بدون شرکت در تعارض‌های واقعی می‌توانند صحنه را تغییر دهند. حسین کچویان در زمره معدود چهره‌هایی است که اخیرا به صراحت روبروی این گفتار ریشه‌دار ایستاده است. سخنان کچویان در این حضور تلویزیونی بسط و تأیید بحث‌هایی است که در یک سال گذشته از او دیده‌ایم. اینکه وقوع انقلاب اسلامی پس از چهاردهه، طرحی علیه نظم تحمیلی جهان غرب به خاورمیانه پدید آورد. این نزاع با اتفاقات سال گذشته بالا گرفت و حالا با جنگ در غزه به نقطه اوج خود رسیده است. حالا که منازعه صحنه عریانی پیدا کرده و به دنبال استقرار نظمی جدید است، آنان که در جنگ موضع انفعالی و ضعیف می‌گیرند، بازندگان میدان خواهند بود. کچویان می‌گوید راه درست پا پس نکشیدن است.



تعداد بازدید : 52
دیدگاهتان را بنویسید
نام

ایمیل

متن پیام ارسـال دیدگـاه
عناوین پیشنهادی :


بارگذاری بیشتر
ویدئو رسانه سیمافکر، وب سایتی است که از سال ۹۲ تا کنون فعالیت خود را در زمینه فرهنگ، سیاست و علوم انسانی به صورت انتشار ویدئو فیلم، آغاز کرده است. رسالت حقیقی سیمافکر تلاش برای بازگشایی امکان گفت و گو در فضای فکری ایرانِ امروز است.
سردبیر: محمدرضا علی‌حسینی شورای سردبیری: اباصالح تقی‌زاده طبری، سیدباقر نبوی ثالث، سیدمحمد سیدمحسنی، محمد فیضی ارتباط با ما
تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز سینمایی امروز می‌باشد