!
آمریکا از صلح چه می‌خواهد
سید باقر نبوی ثالث

همین دیروز وزیر خارجه عربستان گفت که باید فرصتی برای احیای صلح و راه حل دو دولتی در سرزمین فلسطین مهیا شود. صحبت از صلح دائمی صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها همیشه بوده و امروز هم علی رغم تمام جنایت‌های غیر قابل کنترل اسرائیل، از طرف خیلی از کشورها از جمله آمریکا مطرح می‌شود. سیدباقر نبوی در اینجا می‌گوید که آمریکا در وسط جنگ دائم از راه حل دو دولت حرف می‌زند و نوید صلح می‌دهد اما خبری از آتش‌بس و جلوگیری از جنایت‌های جنگی اسرائیل نیست. آمریکا می‌داند که با اعلام آتش‌بس انرژی جنگ در نیروهای مقاومت ذخیره می‌شود و هر گونه نزاعی در این منطقه به سود آمریکا نخواهد بود. صلحی که آمریکا وعده می‌دهد در واقع چیزی نیست جز حفظ نظم اقتصادی و سیاسی‌ای که آمریکا بزرگ‌ترین ذی‌نفع آن است.

 



تعداد بازدید : 217
دیدگاهتان را بنویسید
نام

ایمیل

متن پیام ارسـال دیدگـاه
ویدئو رسانه سیمافکر، وب سایتی است که از سال ۹۲ تا کنون فعالیت خود را در زمینه فرهنگ، سیاست و علوم انسانی به صورت انتشار ویدئو فیلم، آغاز کرده است. رسالت حقیقی سیمافکر تلاش برای بازگشایی امکان گفت و گو در فضای فکری ایرانِ امروز است.
سردبیر: محمدرضا علی‌حسینی شورای سردبیری: اباصالح تقی‌زاده طبری، سیدباقر نبوی ثالث، سیدمحمد سیدمحسنی، محمد فیضی ارتباط با ما
تمامی حقوق این سایت متعلق به مرکز سینمایی امروز می‌باشد